manusia di cipta untuk berpasangan

assalamualaikum...terasa mata tak nak tutup,,jari jemari aku terus menaip.sedih.kecewa.benci!bila tengok gambar tu..tak perlu lah aku mentioned dia.teringat bila keikhlasan dipermainkan.bercinta punya lah setia. *aku jelah yang setianya.bila berjanji,mak aii mulut dia,manisnya mengalahkan tebu,gula-gula,.bila dah sayang,kalau tak percaya,merajuk pulak.tapi,semua tu hanya helah.manusia punya janji tak boleh pakai.maka,percayalah pada janji Allah S.W.T,setiap tulang rusuk yang hilang,pasti ditemukan dengan tuannya (lelaki).ikhlaskan lah diri dalam melayari alam percintaan supaya kebahagiaan kelak kekal berpanjangan dengan izin Allah S.W.T.tapi percayalah,perempuan yang baik untuk lelaki yang baik,dan begitulah sebaliknya.Allah S.W.T menemukan kita dengan orang yang salah pada awalnya supaya kita mendapat pengalaman dan akan lebih menghargai orang yang selepasnya.



Rindunya aku saat ini
Rindu padamu kasih
Puas ku cuba menghubungimu
Namun kau diam membisu
Apa salahnya diri ini
Kau seksakan hidupku
Pergimu tika ku memerlukan
Cebisan kasih dan sayang
Aku inginkan cinta yang berkekalan
Kau damba perpisahan
Ooo ooo ooo
Menangis hatiku menangis
Mendengarkan khabar hiba
Terhiris jiwaku terhiris
Mengalir airmata

Sayang mengapa buat begini
Di saat rindu merah menyala
Kasih kusangka kau kan setia
Rupanya dikau bersandiwara

Sayang haruskah kita berpisah
Angkara orang ketiga
Janganlah kau pergi dariku kasih
Kerana kau masih kucinta



--->kini aku semakin bahagia
      moga kebahagiaan ini berkekalan
      AMINNN....

0 comments: