~jumpa DIA kembali~



assalamualaikum..hari ni 24/1/2012..bukan tarikh keramat pun..tapi petang tadi aku pegi Pantai Penyabong..waahhh!bukan nak cerita pasal kecantikan pantai tu,tapi nak cerita pasal___..bukan niat nak ungkit kisah lama,tapi sekadar nak meluah rahsia hati..nak dipendekkan jalannye,aku jumpa DIA..nope!terserempak..kat situ tempat first time jumpa,bercinta,last2 clash..sweet..tapi takde jodoh.nak buat macam mana kan..dah jumpa balik ni,agaknya dia tak kenal aku,sebab jumpa dulu aku tak pakai tudung pun,now pakai tudung.bro!dulu wa setia kat lu.tapi lu tipu wa!hati siapa tak sakit,hati siapa tak terseksa.kau tipu aku macam2.aku ni sekali dah sayang,susah nak lupe.tapi kau dah tipu aku kan,buat apa aku nak kenang2 kau lagi.buat barah dalam kepala aku je kan.now aku dah ada muhammad hafiz,jauh lebih baik dari kau..bukan nak mengagungkan dia,tapi memang kenyataan,.aku harap aku tak jumpa kau lepas ni dah..walaupun rumah cousin kau berapa jengkal je dari rumah aku kan..takpe2..aku tak kesah.tapi kau ingat ni,aku percaya hukum KARMA..apa yang kau buat,kau akan terima nye balik.sama macam yang pernah aku rasa.

0 comments: