sebulan lagi cukup setahun !





HOHO!tetibe je aku kan..haha..sebulan lagi cukup setahun makna nya aku dengan DIA lah..bukan senang nak dapat setahun.selalu nye 4 bulan,da kene tinggal..haisshh!lelaki..tapi dia lain..sayang banya-banyak kat dia.walaupun dia tak baca entry aku ni,tapi satu hari nanti aku pasti tunjuk pada dia.*awak.saya sayang pada awak.awak tahu tak?saya tak pernah lagi jumpa lagi lelaki macam awak.susah lah nak jumpa lelaki macam awak sekarang.saya tak puji awak,saya tak mengagungkan awak,tapi saya bangga saya kenal awak.dan saya orang pertama yang pernah awak letak dalam hati awak.kita pasang macam-macam impian.macam-macam janji.walaupun saya tak percaya pada janji,tapi saya percaya pada awak.ingat tu!untung sangat saya sambung balik dengan awak.awak tahu tak yang awak ni kenangan terindah buat saya..awak anugerah terindah buat saya.saya pasti hargai awak seumur hidup saya.moga kita di jodohkan oleh-Nya untuk bersama.kalau pun kita tak berjodoh,saya doa kan awak pun tak berjodoh sama macam saya.kalau awak ada jodoh lain,saya doa kan moga awak di putuskan,dan kembali berjodoh dengan saya.kalau benar saya tak berjodoh dengan siapa-siapa,saya tetap berdoa supaya awak pun tak berjodoh dengan siapa-siapa.kerana saya tak nak awak di miliki oleh siapa-siapa.,,kecuali Pencipta awak(Allah s.w.t).kerana awak dan kita semua milikNya selama-lamanya.

0 comments: